lördag 15 mars 2008

El dildo grande!

Med skräckblandad förtjusning ser Porr-Ullet Melodifestivalen, och när Perelli greppar micken får Porr-Ullet ståpäls! En diamantförsedd dildo som är så grov att den knappast går att få en hel hand omkring. Kom till ma'maa. *slickar mig om munnen*

Men är det inte väldans obekvämt att ha diamanter _där_? Ur hygiensynpunkt? Rengöring? Vän av ordning ser Antikrunkan, förlåt, Antikrundan, och där står en farbror och rengör diamantsmycken med diskmedel och en tandborste. Hur äckligt kan inte detta bli på en skala om man applicerar det på dildomicken? *ser framför mig*
Hur trevligt är det om Yes diskmedlet finns kvar i nåt hörn och skrymsle, och vid fuktigt väder börjar skumma? Se framför er hur man för dildogrejen ut och in och vid varje rörelse skummar det mer och mer, till slut ser muttelainen ut som en rabiessmittad hund strax innan den dör? Kan det vara nyttigt eller ens bra? :-D Ja, det var en fundering om dildomickar, en dag som denna.

Jag ger diamanter på dildosar en hängtutte, grovleken fyra och Charlottes låt får fem hängtuttar! Wonderbar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man kanske kan trä på en latexhanske? Som en femfingrad kondom ungefär?
Du som är en hejare på allsköns avancerad pervo-porrism... kan man inte tvätta den med hallonläppglans?

petrapeps sa...

Underbart... Nån mer med samma assosiation.....

Anonym sa...

Jag hystar upp ett gigantiskt VETO!!
Jag lovar, jag har röstat på "Plast" minst 2 ggr men båda gångerna blir jag utkastad ur enkäten.. mutter mutter... vad vore ett fullfjädrat sexliv utan PLAST?
=)

Anonym sa...

Hah, jag tänkte på i stort sett samma sak - en dildo!
Däremot gick mina tankar inte så långt som till rengöringen :-))
Ha det!!

Anonym sa...

Hörru Porr-ödlan! (pökets smeknamn på mig) Vad gömmer du dig under för sten?