tisdag 4 mars 2008

I den vackra marssolens sken

ter sig mina orakade ben som små elektriskt tilldragande små skoborstar, min orakade armhåla är en kärlekens arom-oas, och den blekhylta kroppen är en mjuk och varm deg att frottera sig mot. *mums*

Jag vill lyfta mina kärleksmaraccas mot väderguden som ger oss denna livgivande sol, fast risken är väl då att det blir spöregn resten av sommaren, så jag tror nog jag avstår vid närmare eftertanke. Mina kärlekens halvmånar ska strax ut i den livgivande solen och gnugga sig mot varandra.

Låtom oss känna kärlekens och erotikens lustar lägra sig över oss nu när våren kommer. Lekamen mot lekamen, insmorda i matolja och honung, leka vidare i snöhögar och lortpölar! JAg ger din min morgon, jag ger dej min dag. Varsågod!

1 kommentar:

Jikå sa...

Självklart är dill det mest erotiska i din lista, bara tänkt dig en fräsch dillkvist - eller ett helt knippe! - på de kvinnliga environgerna, ja extasen kommer på en gång kan jag säga. *halkar av stolen*