torsdag 6 mars 2008

Lediga dar, underbara dar!

Nu skall här eroootiserar, jag ska slicka min man upp i brygga och få honom att hjula in i nästa decennium. Min mjuka kvinnlighet ska möta hans hårda värme och likt en Harlekinroman ska jag nästan dåna av konvulsioner när det promenerar för mig..

Eller så skola vi kasta ut de tre barnen från fjällstugan, rulla oss i muslortar och solskyddskräm, hänga varandra i braskaminen och jojka parningsrop över nejderna. Barnens små blåfrusna fötter skall värka medans föräldrarna leker Adam och Eva inomhus.

Eller så kör vi Svensson-varianten: Mens, trötthet och huvudvärk, tidiga kvällar och tidiga mornar, blöjbyten och korv till middag.

Kyss i ljumsken, på måndag svarar jag på era mail, det kommer att bli saftigt, det lovar jag!
Piska varandra i grönsaksdisken nu! En morot till alla, ropen skalla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

!
Måndag!
Menar du att vi måste vänta tills dess med att få svar på våra allra mest trängande frågor om livet!?!?
Gahh! *tar mig för pannnan och vinglar med ögonen* Hur ska jag klara mig???
// Vrål-anonym
;)

Lotta sa...

Hur fan gick det där till?
Jag blev verkligen anonym! (!!!!)

Anonym sa...

Porr-Ullet, allas vår lilla porris =) Du är härlig du!