måndag 3 mars 2008

Äntligen!

Eders trogna, ödmjuka tjänarinna Porr-Ullet är här, nära dej. Känn mig som en våt, varm filt över ditt hjärta, eller som en hård dask i rumpan eller varför inte som lite kletig honung i håret?
Här ska vi dryfta, lyfta och njuta av vad livet kan ge oss i form av rå, innerlig, kättersk och icke-lutheranskt kroppsumgänge.

Porr-Ullet är till eder tjänst, jag svarar gärna på era frågor eller om ni bara vill prata lite, se mig som er vän i etern, er vän på internet. Inga frågor är för svåra för Porr-Ullet, ingenting är förbjudet för en kvinna i hennes stil. Känn dej varmt välkommen till Porr-Ullets plats på nätet!

Välkommen!

12 kommentarer:

Shayla sa...

Säger bara äntligen!
Som jag har längtat! :)
Kram // Shaylagirl

Jikå sa...

Våra pickedon må äntligen mötas och nötas! Jag hoppas du kan svara på olika spörsmål vad gäller amorösa möten med vispar och mattpiskor o dyl?

Puss / JK

Porr-Ullet sa...

Ja, jag skall svara på allt som nikan tänkas vilja fråga mig om! Jag ska undervisa er i allt det jag kan och lite till. Det lär ta lång tid och innebära arbete från er sida men det kommer att ge utdelning! Jag lovar!

DaNizze sa...

Äntligen en blogg av klass :)

DiscoDuck sa...

Jag känner mig varmt & fuktigt välkommen! :o)

Jikå sa...

Pinkedon är väl det korrekta ordet. Var fick jag pickedon ifrån..? Pickadollen? Haha!

Kirsi Arvidsson sa...

du underbara ullet, du e för go helt enkel som en het böna i en skål med salsa :D

Kram 0rcid

Anonym sa...

Äntligen en härlig blogg med klass, hihi.
Go for it!

Anonym sa...

Så ja, det är vad jag kallar blogg det!!

/Kajsa
www.enbartkajsa.blogg.se

Anonym sa...

För att citera Gert Fylking: ÄNTLIGEN!!

Denna kommer vara största och första favorit bland favoriter!

Nu skall här läsas och njutas!

Linda #handgjordlyx sa...

Jag instämmer: Äntligen!

Lotta sa...

Jag gör som tidigare talare och citerar helt enkelt en stor förebild och hans bevingade ord:
Kanon! (Kurt Olsson)